Tri spôsoby lacnej, no efektívnej reklamy

Reklama je pri podnikaní strašne dôležitá. Neverte nikomu, kto vám bude tvrdiť, že kvalita sa predá aj sama. Áno, predá sa aj sama, no až po nejakom čase, pretože môžete byť neviem ako kvalitní, no ak nebude nikto vedieť, že ste, tak asi od vás nič nekúpi. Trošku som sa zamotal, no verím, že ste pochopili, čo som chcel povedať. Reklama je dnes veľmi lacnou záležitosťou. Zabudnite na telku, noviny či rozhlas. Lacné a efektívne spôsoby propagácie nájdete on-line. Toto sú tri najlepšie a zároveň najlacnejšie z nich.
mobil na klávesnici.jpg

  1. Sociálne siete

Na sociálnych sieťach, sa vlastne môžete propagovať aj sami, ale reklamu si môžete aj zaplatiť. Prvý spôsob vyzerá asi tak, že budete mať veľa priateľov alebo sledovateľov, na sociálne siete pridávať množstvo materiálu a úspech máte zaručený.
Druhý spôsob, teda platená reklama je istejší, pretože nepotrebujete až toľko priateľov. Ja som vyskúšal iba reklamu na fb a základný balíček, stojí okolo piatich eur. To je propagovaná reklama na nástenkách druhých ľudí, na trvanie týždňa. Dlhšie programy stoja viac, no sú naozaj veľmi lacné a efektné.

  1. Barterová výmena

Barterová výmena vám asi niečo hovorí. Ide o to, že za reklamu nebudete platiť, ale na výmenu, ponúknete svoje služby alebo tovar. Ak podnikáte, napríklad so športovou obuvou, oslovíte stránky, ktoré sa venujú športu a za reklamu, ktorá sa bude zobrazovať na ich webe, im darujete niekoľko párov. Vidíte? Lacné a efektívne.
youtube zapnutý na počítači.jpg

  1. Recenzie

Nespoliehajte sa na recenzie, ktoré o vás napíšu inú. Hneď na začiatku, si za nich zaplaťte. Môžete osloviť youtubera, blogera alebo si nechať napísať článok, ktorý bude publikovaný na nejakom webe. Aj tento spôsob môže byť veľmi lacný. Je však dôležité, aby ste si našli ľudí, ktorí sú na internete sledovaní, no zároveň nebudú chcieť za svoje recenzie nekresťanské peniaze.